środa, 14 stycznia 2009

Wyróżnienie.


      Dostałam piękny prezent od aagaa. Takie małe, a tak niesamowicie cieszy. Bardzo Ci dziękuję, ściskam i całuję.

I tak, zasady przyznawania wyróżnienia:


1. Na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger, oraz informujemy, kto przyznał wyróżnienie.
2. Nominujemy 7 blogów lub więcej do nagrody i podajemy link każdego z tych blogów.
3. Informujemy wyróżnionego o nominacji.

No i najważniejsza sprawa... Dziewczyny wybaczcie mi. Ja nie mogę nominować 7-miu blogów, bo te wszystkie blogi, które czytam i podziwiam są już obdarowane tym pięknym wyróżnieniem. Wszystkie Wasze blogi czytam wnikliwie, podziwiam, czasem głośno, czasem po cichutku. Jesteście niesamowite. Wszystkie jesteście częścią moich pasji, mojej codzienności (jakże pięknej i inspirującej). Dzięki Wam każdy mój dzień zaczyna i kończy się uśmiechem. Kiedy zaczynałam "blogowac" nie spodziewałam się, jak wiele radości da mi obserwowanie Was, tych Waszych zdolności, pomysłów, Waszych marzeń. Bardzo Wam za to dziękuję. I za każdy dzień z Wami.



1 komentarz:

  1. Je vous remercie pour votre lien vers Un Cœur en Provence, j'en suis très flattée.
    Je me suis permise de vous citer dans ma rubrique "Mes lectrices".
    Amitiés.

    OdpowiedzUsuń