sobota, 24 stycznia 2009

Sen to saaaamo zdrowie...


      Dziewczyny, wybaczcie, ale nie mogłam się powstrzymać ;-)))

      Muszę sobie poprawić nastrój, bo zdjęcia, które przygotowałam zniknęły. Przewróciłam komputer z prawej strony na lewą i z powrotem...i nic! Godzina szukania, zmarnowana, wycięta z życiorysu i nic nie znalazłam. Ale trudno. Muszę zrobić nowe. Jutro, bo dziś zamykam zaraz komputer i zapominam, że istnieje. Do jutra... A teraz idę sobie zrobić gorącą czekoladę, taką słodką i gęstą. Zapraszam Was wszystkie. Miejsca nie zabraknie.  Wiecie, tak sobie pomyślałam, jakie by to było niesamowite spotkanie - wszystkie "blogowiczki" w jednym miejscu. Hmmmm...

22 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że to sen dla wypoczynku, a nie wieczny...:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zdjęcie.Nie mogę..Bombowe...
    Ja bym sie chciała załapac na tą czekoladke u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. What a funny photo! Great!
    Happy week!
    Vale

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegoś takiego nie widziałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Małgorzato:))))
    Też posyłam mnóstwo buziaków i pozdrowień:)
    I nie wiem jak się podpisać...
    Prawiegóralica, która mieszka w stolicy:)
    A zdjęcie psiaka rozbawiło rozbawiające i rozczulające!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest rewelacyjne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Popłakałam się ze śmiechu! Myślałam, że tylko mój kot tak sypia...
    Pozdrawiam
    An-na

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pytań, jak to jest możliwe. Ta fotka mnie naprawdę powaliła :) Rewelacja!! Kto by pomyslał że temu psiakowi jest tak wygodnie!! Niesamowite! Pozdrawiam - marcia

    OdpowiedzUsuń
  10. witam Cię serdecznie. cieszę się , że będziesz zaglądać do mnie :)
    łączy nas chyba nie tylko miejsce Twojego dawnego zamieszkania ale również znak zodiaku i miłość do rumianku (?). pozdrawiam.
    a fotka mnie urzekła i rozbawiła zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! on wygląda jak zastrzelony:)
    Przesłodki.Mój Max też ma takie pozycje:)
    Pozdrawiam Decu

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany... rozbrajający maluszek :DD wygląda jak pluszowa zabaweczka :D Prosze go ode mnie podrapać po brzuszku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ten piesio słodki!!:) a na gorącą czekolade chętnie bym wpadła bo uwielbiam...hmmmm...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. CZy to Twoje zdjęcie , bo wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeslodkie! Az mi sie humor poprawil ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój piesio często sypia na plecach ale do takiej pozycji jeszcze nie doszedł ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejku, ale piesio!!! Mój niestety jeszcze nie nauczył się spania na plecach, ale jak tylko się uda, na pewno zamieszczę fotkę. Wspaniały blog! Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Gosiu, jestem u Ciebie pierwszy raz i to przez przypadek, ale już po obejrzeniu i przeczytaniu ostatnich wpisów wiem, że będę tu stałym gościem, jeśli pozwolisz. Wspaniała atmosfera tu panuje i dużo bym dała za takie ciepło na co dzień u siebie. Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj!Miło tutaj u ciebie, więc będę zaglądać!A psinka - cudna, sama słodycz!Pozdrawiam ciepło.Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń